Markus :) <33

Jag älskar dig Markus! :DD <333 Du ä en helt underbar människa å jag hoppas det alltid kommer vara vi :3 <333 Du gö mig så ENORMT lyckli! <333 Ibland kan jag undra hu dä blev vi men dä gö desamma fö nu ä dä vi å dä ä jag så gla' fö :') <333 Bara tankar på dig får mig le! *tänker på dig* :) :) :) ^^ Hehe (a) Du ä verkligen den jag känner mig riktigt älskad av!! DU ha gett mig den kärleken jag behöver fö att hålla mig vid liv... :) Om dä inte vore fö dig så hade jag fortfarande legat i min grav... Men du drog upp mig ur helvetet å nu kan jag le va som än händer! <333 Om du skulle lämna mig skulle jag inte klara mig men dä hoppas jag ALDRIG händer! <333 Jag älskar dig mer än du tror men ibland vet jag inte om jag visar det... "/ <333 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta fö du ha en STOR plats där som ingen annan kommer få! :) <333 Du ä fanimig en helt UNDERBAR person älskling å jag ä så lyckli att du ä min! *_* <333 Tyvärr finns dä inte tillräcklit mä ord fö att bevisa min kärlek tee dig... <333 Men vill bara säga en sak tee...: -JAG ÄLSKAR DIG!!!! :'DD <33333333333333333333
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0