Don't leave me..

Dessa jävla mardrömmar förstör min dag!! Inatt så drömde jag om att Emelie dissa totalt i mig.. Asså, hon ville inte va vän mä mig.. Började mä att hon ville träffa mig. Så vi möttes i stan. Hon tittade irriterat på mig när vi möttes. Sa inte ens hej.. Så jag bara "Va ä dä?".. Då släppte hon bomben! "Jag hatar dig, jag ångrar så jävla möe att vi möttes! Fattar inte att vi kunde va ihop! Ångrar verkligen att jag kramade dig efter tystnaden mellan oss!! Du ä en idiot å borde dö!! Jag vill aldrig se dig igen!! Lämna migi fred!!!!!!!!"... Sen vände hon sig om å gick.. Asså, orkar inte mä dessa mardrömmar... Men fö en gångs skull så va dä ingen som dog..xP Brukar alltid va så..men men.. EMELIE, lova att aldrig lämna mig!?:'O <3
Vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0