CP-liv :S

Orkar inte denna jävla skiten här hemma längre .______. Kan jag inte få flytta hemmifrån nån gång ?? "/ Bara gnäll å gnäll å gnäll ... FAN !! Hoppas jag kommer få bo i lägenheten i sommar ... En stor "lägenhet" ä dä som mormor å morfar äger :) ^^ Dä sk jag fan snatta den hela tiden så länge dem inte bor där (a) ^^

Längtar massa tees imon :) Ledig imon å så sk älsk sova över :3 Så drar jag tee Sthlm på torsda sen ;D ^^ Stannar tee sönda :) Åker dit mä m&m ;P ^^ Mormor sk betala massa kläder åt mig å jag sk köpa linser :3 ^^ Ja denna veckan ha vart bra hitills ;P ^^
Jag...

Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; haha aah jag med :D

2010-05-17 @ 07:09:19
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0